منتدى سحر العيون اون لاين
اهلا وسهلا بكم اعضاء منتدى سحر العيون اون لاين الكرام
نتشرف بيك بتسجيل فى المنتدى اضغط على تسجيل اذا كنت زائر
واذا كنت عضو فا اضغط على كلمه دخول اذا كنت عضوه بلفعل
كيف تعامل البنات 812701343 مع تحيات سحر العيون
اهلا وسهلا بكم اعضاء منتدى سحر العيون اون لاين الكرام
نتشرف بيك بتسجيل فى المنتدى اضغط على تسجيل اذا كنت زائر
واذا كنت عضو فا اضغط على كلمه دخول اذا كنت عضوه بلفعل
كيف تعامل البنات 812701343 مع تحيات سحر العيون
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مملكه الحب والرومانسيه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولمركز رفع

كيف تعامل البنات

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
elza3em
المدير العام
المدير العام
elza3em

ذكر عدد المساهمات : 221

كيف تعامل البنات Empty
مُساهمةموضوع: كيف تعامل البنات   كيف تعامل البنات Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 23, 2011 3:13 pm

لبنات بتحب المجاملات رغم انه عادة مش بيعرفوا إزاي يردوا أو يتصرفوا (لا اعتقد ذلك)
البنات بيحبوا يتكلموا عن شعورهم عن الاغاني اي حاجة بتعكس شخصيتهم ودايما بيحسوا ان اللي قدامهم مش فاهم( حاجة معروفة)
ابتسامة واحدة تعني الكثير للبنات ممكن يتصاحوا ينسوا هما كانوا مضايقين ليه (صدفوني بتفرق معاهم اوي)
لو البنت سمعت كلمة "بحبك" دي اكتر إثبات إنها حلوة بالنسبة لها(دي بجد مش تريقة)
أوعي تحاول تخمن مشاعر بنت ....اسألها(متفكرش تجرب)

لو بنت معجبة بيك وانت مش بتبادلها نفس الشعور لازم تبعد عنها بطريقة ظريفة لانها مش هاتغير مشاعرها طول ما انت قدمها
لو عايز تعرف إزاي ممكن تسعد بنت إقراء قصص رومانسية
لو البنت معجبة بشخص ما وبص وهو بيكلمها في عينها لا يمكن تبص في عينه حتبص في اي حتة تانية
أوعي تقول ابدا لبنت انها ملهاش لازمة بأي طريقة كانت حتي لو كانت هزار و إلالالالالا
أوعي تقول لبنت انها تحنت مهما كانت الحقيقة حاول تهرب لو سألتك هو انا تخنت قولها انك مش واخد بالك ....أي حاجة إلا "شوية" او "ايوه"(اعمل عبيط)
لو البنت معجبة بواحد وكلمها اول مرة ممكن تعمل انه عادي مجرد تليفون لكن اول ما تقفل السماعة حترفعها تاني علشان لا يافالح مش حتكلمك حتكلم صاحبتها تقولهم انك كلمتها علشان كده لو كلمتها تاني بعد شوية ولقيت التليفون مشغول مبروك يا عم البت معجبة بيك
مهما كان الولد دايس برضة مبيفهمش البنات غير بنت زيهم

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
فيه بنات بتهتم بالمظاهر وفي بنات بتهتم بالشخصيةخليك في المضمون بقي كل البنات بيهتموا بواح يحبهم ويهتم بيهم ويخاف عليهم ساعتها ممكن يتنازلوا عن الشكل وحتي الشخصية
لو بنت قالت انها مضايقة ومبكتش ده معناه ان قلبها بيبكي
خلي بالك لو كنت جد زيادة عن اللزوم البنات هتطفش منك(أغلبهم) بس في بنات بتحب الجد بس نادرين جدا يعني متحبكهاش اوي ما فيش مانع من شوية هزار فكها شوية يعني
علي فكرة كلمة هاي أو مجرد السلام ممكن يفرق كتير أوي عند أي بنت
صاحبة البنت الانتيم غالبا اكتر واحدة عارفة هي بتحس إيه وبتفكر إزاي علشان كده ممكن تسأل اصحابها عنها مثلا ازاي تكلمها ازاي تصالحها وكده يعني او اسال بنات انما نصائح الولاد للولاد دي حتوديك في داهية cherry cherry
https://se7rel3eon.yoo7.com
ﺻﻤﮯﺖﺍﻟﺸﻔﮧﮧﺎﻳﻒ

ﺻﻤﮯﺖﺍﻟﺸﻔﮧﮧﺎﻳﻒ

انثى عدد المساهمات : 9

كيف تعامل البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف تعامل البنات   كيف تعامل البنات Icon_minitimeالخميس أغسطس 25, 2011 5:20 pm

الله على كلامك ياا قممري ده انتا طلعت خبير فالرومانتيك I love you I love you

كيف تعامل البنات
صفحة 1 من اصل 1